« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Taller formatiu “Cos sí, cosa no”

CCOO de Lleida organitza un taller per erradicar la cosificació en el món laboral

CCOO de Lleida organitza a Tàrrega el taller formatiu “Cos sí, cosa no. Erradiquem la cosificació de les dones en el món del treball”, el taller tindrà lloc el dimarts 23 d’octubre de les 10 del matí a la 1 del migdia.

En aquest taller tractarem la cosificació de les dones als centres de treball. La cosificació és una forma de violència masclista present en tots els sectors d’activitat i en el conjunt de la societat, i és la precursora d’altres formes de violència. Durant la jornada tractarem aquesta problemàtica, en primer lloc parlant del terme cosificació, a què ens referim quan en parlem, aprendrem a identificar-la i treballarem les eines de què disposem per actuar-hi sindicalment. La formació serà conduïda per la Montse Sanahuja, responsable de Polítiques Socials de Gènere de CCOO de Catalunya.

Si hi voleu venir, us agrairíem que confirméssiu la vostra assistència amb un missatge a l’adreça de correu electrònic: [email protected]