« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Signatura del Vè Conveni de les Universitat Públiques Catalanes.

El dimarts 18 de desembre es signarà el Vè Conveni de les Universitats Públiques Catalanes, on CCOO té el 52% de delegats i delegades al sector PAS-L.

Valorem el resultat com a positiu perquè els objectius bàsics han estat assolits.
Hem superat amb escreix els imports rebuts al quart conveni i no hem fet cap passa enrrera en els drets assolits al quart conveni.
Hem afegit la carrera professional i els seus itineraris, la clàusula de revissió salarial, fem possibles les permutes, plans plurianuals de promoció, la percerpció dels triennis pels temporals, se’ns aplicarà el concília català, amb el gran avenç social que soposa, la transformació del grup IV, l’aplicació de les jubilacions parcials amb contracte de relleu, mantenim el Plus Conveni i el premi de jubilació, un augment substancial del Fons d’Acció Social i del pressupost destinat a la Formació. Per últim, també constituirem la Sub-mesa del PAS-L dins de la Mesa General d’Universitats. obrint un nou ventall de possibilitats de negociació que emanin de l’aplicació autonòmica de l’EBEP al personal d’Universitats.

Pel camí han quedat objectius i propostes que ha estat impossible de dur a bon port. Però no renunciem a seguir treballant per elles.

Han estat quasi tres anys plens d’entrebancs i imponderables que ens han curtit i marcat. Cal aprofitar aquesta experiència per a treure més profit en la negociació dels nostres projectes. És evident que s’està produint un canvi en les relacions laborals. Un canvi que ens afecta i afectarà més en un futur molt proper. Caldrà estar preparats… això no s’ha acabat, més aviat acaba de començar.

El redactat acordat ens encoratja encara més, cal continuar la nostra acció sindical a cadascuna de les universitats durant els propers anys per omplir de contingut totes les possibilitats que s’obren amb aquest nou conveni.

Tenim feina.

Felicitem a tots aquells que amb el seu treball han fet possible aquesta signatura.