« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Signatura de l’Acord de negociació col·lectiva

Acte de signatura de l’Acord per al suport i acompanyament als processos de negociació col·lectiva en ultraactivitat

El dimarts 25 de juny, té lloc l’acte de signatura de l’acord per desbloquejar la negociació dels convenis col·lectius, que es va tancar el passat 18 de juny, anomenat Acord per al suport i acompanyament als processos de negociació col·lectiva en ultraactivitat. L’acte es celebra a les 16’00 hores en la seu del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya, al carrer Sepúlveda, número 148-150, de Barcelona.

Participen en aquest acte els secretaris generals de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya, Joan Carles Gallego i Josep Maria Àlvarez respectivament, els presidents de Foment del Treball i PIMEC, Joaquim Gay de Montellà i Josep González, i per part de la Generalitat el Conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig, el secretari d’Ocupació i Relacions Laborals, Ramon Bonastre, i la secretària general del Consell de Relacions Laborals, Àngels Pujols.

En acabar l’acte el participants atenen als mitjans de comunicació.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 21 de juny de 2013