« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Sigantura Conveni col·laboració GATS – CITE CCOO Catalunya

Grups Associats pel Treball Sociocultural (GATS) i el Centre d’Informació dels Treballadors Estrangers (CITE-CONC) a Catalunya, treballem des de fa temps en l’àmbit de la immigració i fruït de l’experiència acumulada i del treball conjunt desenvolupat en aquest àmbit compartim una sèrie de valoracions:

• La perspectiva que la societat catalana és, de fet, una societat receptora de persones immigrades.
• El convenciment que en el marc d’un estat social democràtic de dret, el fet migratori s’ha de gestionar de manera ordenada, amb garanties i amb drets.
• La constatació de l’extrema precarietat laboral i social que es dóna entre els treballadors estrangers.
• La transcendència de la immigració com un procés permanent, que necessita un tractament que afavoreixi la igualtat de drets i deures, no únicament amb canvis normatius sinó també amb el coneixement i la participació de tots, nouvinguts i autòctons.

GATS i CITE-CONC considerem que és convenient promoure la col•laboració per produir sinèrgies i per donar suport al repte que suposa normalitzar la vida laboral i social de les persones immigrades