• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Seminari La responsabilitat social de l¿empresa i els drets socials i laborals dels treballadors

Seminari La responsabilitat social de l’empresa i els drets socials i laborals dels treballadors i de les treballadores.

Lloc: Sala de Graus de la Facultat de Dret Universitat de Girona. Campus de Montilivi, s/n, 17071 Girona Data: dimarts, 12 de juliol de 2005 Programa 10.15 h

Presentació a càrrec del degà de la facultat de Dret, José María Pérez- Collados, i de Jordi Vera, coordinador del Grup de treball sobre RSE de CCOO de Catalunya.

10.30 h Walter Cerfeda, secretari confederal de la Confederació Europea de Sindicats (CES): «La responsabilitat social de l¿empresa en la iniciativa de la UE: avantatges i problemes».

11.30 h Pausa

11,45 h Eduardo Rojo Torrecilla, catedràtic de Dret del Treball i de la Seguretat Social i director de la Càtedra d¿Immigració, Drets i Ciutadania de la Universitat de Girona: «Mundialització i drets socials i laborals. Normes laborals, acords socials i codis de conducta».

12.45 h Debat

13.15 h Conclusions, a càrrec de Juan Manuel Tapia, responsable de negociació col·lectiva de CCOO de Catalunya.