• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Seminari ‘El dret a l’habitatge en la nostra acció sindical’

L’habitatge és avui, conjuntament amb la precarietat laboral, una de les principals preocupacions de la gent treballadora. A CCOO volem concretar les nostres reivindicacions i posar la lluita pel dret a l’habitatge en el centre de la nostra acció social.

És per això que CCOO ha organitzat un seminari sobre habitatge per al dijous 30 de novembre, que porta per títol ‘El dret a l’habitatge en la nostra acció sindical’ i que comptarà amb la participació de Carme Trilla, presidenta de la Fundació Hàbitat 3, Dolors Vallejo, síndica de greuges de Sant Boi de Llobregat i Enric Marín, membre de la Plataforma Sant Roc Som Badalona.

Feu clic per veure el cartell del seminari ‘El dret a l’habitatge en la nostra acció sindical’