• Aquest esdeveniment ja ha passat.

SCH-Abbey Bank: reunió de sindicats espanyols i britànics

Reunió de sindicats espanyols i britànics per analitzar l’oferta del SCH sobre el Abbey Bank

Divendres 13 d’agost, a la seu de CCOO de Catalunya, oferiran una roda de premsa

El divendres dia 13 es reuneixen, a la seu de CCOO de Catalunya, sindicats espanyols i britànics per analitzar les conseqüències laborals de l¿oferta realitzada per l’SCH per adquirir l’Abbey Bank i determinar la posició sindical sobre la mateixa.

A la reunió hi participen representants de la Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO (COMFIA-CCOO), de la Federació de Serveis d¿UGT (FES-UGT), del Abbey Nacional Group Union (ANGU), primer sindicat del Abbey Bank, i de la internacional de serveis Union Network International (UNI).

Posteriorment a la reunió participen en una roda de premsa: té lloc a les 12 hores, a la sala 13, de la 1a planta, de la seu de CCOO de Catalunya, Via Laietana 16 (Barcelona).

En la roda participen:

¿Sandy Boyle, President de UNI¿Europa Finances