« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Roda de premsa Vaga neteja edificis i locals

Estan convocats 70.000 treballadors i treballadores de tot Catalunya

CCOO I UGT EXPLIQUEN ELS MOTIUS DE LA CONVOCATÒRIA DE VAGA EN EL SECTOR DE LA NETEJA D’EDIFICIS I LOCALS A PARTIR DEL DIA 23 DE MAIG I FINS EL 8 DE JUNY

Uns 70.000 treballadors i treballadores del sector de la neteja d’edificis i locals de Catalunya estan convocats a una vaga per part de CCOO i UGT, a partir del proper dilluns, 23 de maig i fins el 8 de juny, per la congelació en les negociacions del Primer Conveni Col¿lectiu del sector a Catalunya. Un conveni que preten igualar les condicions laborals i socials dels convenis del sector que existeixen a les quatre províncies catalanes.

CCOO i UGT explicaran demà dimecres, 18 de maig, en roda de premsa, a partir de les 11.30 hores, i a la seu de CCOO de Catalunya, sala de premsa de la Via Laietana 16 de Barcelona, els motius d’aquesta vaga i les conseqüències que pot tenir, ja que afectarà a escoles, hospitals, aeroports, i tot tipus d’edificis i locals, tant públics com privats.

Intervindran a la roda de premsa, Pascual Sánchez, secretari general de la Federació d’Activitats Diverses de CCOO de Catalunya, Jesús Girón, responsable d’Acció Sindical d’aquesta federació i Mari Carmen Moya, responsable estatal de CCOO del sector, Josep Gironés, secretari general de la Federació de Serveis de la UGT de Catalunya, i María Luísa López i Carmelo Castellanos, responsables sectorials de la neteja d’edificis i locals de la Federació de Serveis de UGT Catalunya.