« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

RODA DE PREMSA: VAGA DEL SECTOR DE LA CONSTRUCCIÓ.

Les Federacions de Construcció de CCOO i UGT de Catalunya hem decidit convocar una vaga general al sector de la construcció de la província de Barcelona des de les 00:00 a les 24:00 del dia 29 de setembre per a pressionar la patronal i l¿administració i exigir que es prenguin mesures per acabar amb l¿elevat nombre d¿accidents que s¿estan produint als darrers mesos. Des de començament d¿any han estat 30 els accidents mortals a Catalunya i més de 20.000 entre greus i lleus.

No és possible continuar permetent durant més temps la situació d¿explotació a la que estan sotmesos els nostres treballadors degut a l¿abús de la subcontractació, a la contractació precària i fraudulenta, a la competència il¿legals i a l¿incompliment sistemàtic del conveni col¿lectiu.

Per tot això, CCOO i UGT hem convocat al conjunt de treballadors i treballadores del sector de la construcció de la província de Barcelona per a que el dia 29 de setembre secunden la jornada d¿atur de 24 hores i participen activament en els piquets informatius, en solidaritat amb els companys morts i per aconseguir unes condicions de treball dignes i amb drets.

Per explicar quines son les nostres reivindicacions i exigències acordades a l¿assemblea de delegats i delegades dels treballadors de la construcció de CCOO i UGT,celebrada el 7 de setembre d¿enguany, us convoquem a una Roda de premsa que tindrà lloc als locals de CCOO de Granollers C/ Pius XII 5-7, el proper dimecres dia 20 a les 10:00h. amb la presència de Alfredo Bienzobas, Responsable de Salut Laboral de la Federació de Construcció i Fusta de CCOO de Catalunya.

Per a més informació: María José Molina González. Telf: 646964017 o al sindicat de Construcció i Fusta del Vallès Oriental – Maresme. Telf 93 860 19 40 ext 44.