• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Roda de premsa. Una visió sindical del model turístic de les comarques gironines.

CCOO explica en roda de premsa el punt de vista sindical sobre el model turístic

Bartomeu Compte, secretari general de CCOO de les Comarques Gironines, i Josep Maria Montalbán, secretari general de la Federació de Comerç, Hostaleria i Turisme (FECOHT) de CCOO de les Comarques Gironines, expliquen en roda de premsa el punt vista sindical del model turístic i la situació del sector a les comarques gironines. Serà demà dimarts, 2 de juliol, a les 11’00h a la sala de reunions de la seu de CCOO a Girona.

Tot i l’increment de les pernoctacions del mes de maig, continua la davallada en la contractació i la destrucció de contractes fixes en el sector de l’hostaleria. Per tant, la reconversió del sector és més lenta del que diuen i passa per diversificar l’oferta i mantenir la qualitat de l’ocupació.