• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Roda de premsa sobre el tancament de Lear de Roquetes

Roda de premsa sobre el posicionament sindical davant l’anunci de tancament de Lear de Roquetes

La direcció de Lear de Roquetes ha comunicat oficialment, aquest matí, als membres del Comitè d’Empresa el tancament de la fàbrica de cablejat per a l’automoció, en la qual treballen 520 persones.

Davant d’aquest anunci, CCOO, la UGT i la USOC convoquen una roda de premsa conjunta per exigir a l’empresa alternatives industrials al tancament, ja que la de Roquetes és una planta molt competitiva, i per demanar la implicació del Govern per evitar la pèrdua de teixit industrial a les terres de l’Ebre.

La roda de premsa es farà demà dimarts, dia 20 d’octubre, a les 11 h, a la seu de CCOO de Tortosa (c. de la Ciutadella, 13, 2n). Hi intervindran:

• Javier Pacheco, secretari general de la Federació d’Indústria de CCOO de Catalunya

• Josep Anton Hernández, secretari general del Sindicat d’Indústria de CCOO de Tarragona

• Isabel Martínez, secretaria general de la MCA-UGT de Catalunya

• Francesc Jornet, secretari general de la MCA-UGT a les Terres de l’Ebre