« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Roda de premsa presentació Jornada Mundial pel treball digne, 7 octubre

PRESENTACIÓ DE LA JORNADA MUNDIAL PEL TREBALL DIGNE A CATALUNYA
Els secretaris generals de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, i de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, presenten demà en roda de premsa la convocatòria per al 7 d’octubre al nostre país
La Confederació Sindical Internacional (CSI), que agrupa el conjunt dels sindicats a escala mundial, commemora el proper 7 d’octubre la Jornada Mundial pel Treball Digne, una jornada marcada per la greu situació internacional de crisi econòmica a què ens hem vist abocats per la manca de responsabilitat i d’escrúpols d’alguns. Els treballadors i les treballadores ens neguem a ser víctimes d’aquesta situació.
En aquest marc, la UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya -integrants de la CSI- hem organitzat una campanya i mobilització conjuntes. Els secretaris generals d’ambdós sindicats, Josep M. Àlvarez i Joan Carles Gallego, presentaran demà en roda de premsa el manifest de la jornada “Contra la crisi: feina digna i amb drets”.

agenda: Roda de premsa: Jornada Mundial pel Treball Digne (7
d’octubre)
DIA: dimecres, 30 de setembre de 2009
HORA: 13 hores
LLOC: Seu de la UGT de Catalunya (Rambla de Santa Mònica,
10, Barcelona). Sala de premsa (3a planta).