« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Roda de premsa per presentar les manifestacions del 3 de desembre i del 12 de desembre

La Unió Intercomarcal  de Comissions Obreres al Vallès Oriental – Maresme presentarà el proper dimecres, 2 de desembre, en roda de premsa el manifest de les mobilitzacions que el  sindicat ha convocat per al proper dia 3 de desembre a Barcelona -sota el lema “Plantem cara a la crisi: feina i protecció social“-, i del 12 de desembre a Madrid. A la roda de premsa hi intervindrà el coordinador del Maresme  de Comissions Obreres , Jaume Roig.

En aquestes manifestacions, els treballadors i les treballadores volem demostrar que som els principals afectats per una crisis que no hem provocat, que els costos laborals no són el problema i que la millora de les condicions laborals són part de la solució.

Els treballadors i les treballadores som necessaris per a la recuperació de la nostra economia. En la manifestació del proper 3 de desembre a Barcelona i del 12 de desembre a Madrid, els treballadors presentarem les nostres propostes per sortir de la crisi amb un altre model de competitivitat i de creixement.