• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Roda de premsa per analitzar la situació de la planta de Robert Bosch de Castellet

CCOO i UGT convoquen una roda de premsa per analitzar la situació industrial de la planta que la multinacional Robert Bosch té a Castellet i la Gornal, després que en la reunió que van mantenir amb la direcció de l’empresa el passat 6 de maig, aquesta els anunciés noves retallades que suposen encara més sacrificis per a la plantilla, i explicaran les accions i mobilitzacions que està preparant el Comitè d’Empresa al respecte.

Intervindran:

• Pedro Giménez i Carlos Teruel, secretaris generals de les seccions sindicals de CCOO i UGT de Robert Bosch Castellet, respectivament.
• Tomás Alonso i Felipe López, coordinador i secretari general de les seccions sindicals intercentres d’UGT i CCOO de Bosch España, respectivament.
• Javier Pacheco, secretari general de CCOO d’Indústria de Catalunya.
• Mariano Cerezo, responsable estatal del Sector d’Automoció de l’MCA-UGT.