• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Roda de premsa empreses auxiliars centrals nuclears

Es farà la valoració de la marxa de les negociacions i accions a plantejar a les centrals nuclears d¿Ascó I i II i Vandellòs II per fer que les empreses auxiliars d¿aquestes tres centrals s¿adhereixin a l¿Annex de manteniment i muntatge del Conveni del metall de la província de Tarragona, signat el juliol del 2004.

Hi intervindran:

Per CCOO: Josep Casadó, secretari Intercomarcal de les Terres de l¿Ebre; Manuel Ruiz, secretari general de la Federació d¿Activitats Diverses de Tarragona, i Máximo Escolar, secretari general de la Federació de Construcció i Fusta de Tarragona.

Per UGT: Francesc Jornet, secretari MCA de Terres de l¿Ebre; Lisardo Garcia, secretari d¿Organització de Terres de l¿Ebre; Alfredo Ibañez, de Terres de l¿Ebre, i Josep Manuel Domínguez, de Terres de l¿Ebre.

Per SIPVS-C: José Maria Izquierdo, secretari general de Catalunya, i Francesc Arrufat, delegat de Tarragona.