« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Roda de premsa dels centres educatius municipals de Barcelona

Els centres educatius municipals demanen la dimissió del Regidor d’Educació a l’Ajuntament de Barcelona

El divendres 19 d’octubre, a les 11’00h, té lloc a la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, 5a planta, Barcelona) una roda de premsa conjunta, convocada per les Federacions d’Ensenyament de CCOO i UGT, per denunciar la poca predisposició del regidor d’Educació de l’Ajuntament de Barcelona a atendre les demandes de les plantilles dels centres educatius municipals de Barcelona.

Des de les escoles bressol fins a la Universitat Municipal es demana la dimissió del Sr. Gerard Ardanuy, regidor d’Educació de l’Ajuntament de Barcelona, que no ha fet cas ni a les peticions dels treballadors/es ni als plenaris de Districte ni a les comissions de plenari, en què és demanava una rectificació de les seves polítiques de retallada a l’educació.

Per part de CCOO, a la roda de premsa intervé Xavier Agudo, delegat sindical als centres educatius municipals de Barcelona per la Federació d’Ensenyament de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 d’octubre de 2012