« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Roda de premsa del Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE)

Presentació de l’estudi de l’Observatori per l’Educació Pública De Catalunya (OPEC) sobre l’estat dels centres educatius i del Manifest del Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE)

La comunitat educativa de Catalunya convoca una roda de premsa, el dimecres 16 de maig, a les 11h, a la seu de FAPAC (c/Cartagena, 245, àtic 2ª, de Barcelona), per presentar l’estudi realitzat per l’OBSERVATORI PER L’EDUCACIÓ PÚBLICA DE CATALUNYA (OPEC) sobre l’estat dels centres educatius públics de Catalunya amb contingut de dades recollides i sistematitzades dels efectes de les retallades d’aquest curs 2011/12 que afecten a l’educació pública de Catalunya. Per part de CCOO de Catalunya assisteix Montse Ros, secretària general de la Federació d’Ensenyament.

Temes:
– Presentació de l’estudi de l’OPEC sobre ràtios de l’actual curs i matriculació del pròxim curs.
– Presentació del manifest del Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE) “En defensa de la qualitat de l’educació pública”.
– Mobilitzacions contra les retallades a l’Educació, amb suport del MUCE a la convocatòria de la vaga de l’Educació del 22 de maig.

Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE)

Barcelona, 15 de maig de 2012