« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Roda de premsa de Toxo per parlar de la situació actual i visita a BIC Iberia i BIC Graphic

Aprofitant la seva estada a Tarragona, Ignacio Fernández Toxo, secretari general de CCOO d’àmbit estatal, oferirà una roda de premsa per parlar de la situació politicoeconòmica del país; entre d’altres, de les darreres propostes de la CEOE per abaratir l’acomiadament, de l’estat de la reforma de la negociació col·lectiva, de la proposta del sindicat de Pacte per l’ocupació, etc.

En la roda de premsa també hi intervindran Jaume Pros, secretari general de la UI de CCOO de Tarragona, i Javier Pacheco, secretari general de la Federació d’Indústria de CCOO de Catalunya.

Després de la roda de premsa, Fernández Toxo, acompanyat d’una representació del sindicat tarragoní i de la Federació d’Indústria, visitarà les instal·lacions de BIC Iberia i BIC Graphic i es reunirà amb els delegats i delegades de CCOO per donar-los suport en la campanya d’eleccions sindicals que s’està duent a terme a l’empresa.