« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Roda de premsa de la plantilla d’EMS per informar sobre les mobilitzacions previstes

El Sindicat Intercomarcal Minerometal•lúrgic de CCOO de Tarragona, juntament amb el Comitè d’Empresa d’Estructuras, Módulos y Sistemas, SA (EMS), convoca una roda de premsa per informar del calendari de mobilitzacions que prepara la plantilla d’EMS com a resposta a la intenció de l’empresari de presentar un concurs de creditors per tancar la factoria i tenint en compte que els treballadors no han cobrat la nòmina del mes de gener.

L’empresa EMS es dedica a la fabricació i muntatge dels interiors, mobles i complements, de la xarxa de botigues del grup INDITEX, principalment de ZARA, a tot el món i actualment té una plantilla de 120 treballadors. La mala gestió empresarial i la manca de confiança que aquesta ha generat en el grup INDITEX, a més de la reducció del pla d’extensió del grup tèxtil, han fet que INDITEX no doni més feina a EMS, malgrat que reconeix la professionalitat de la plantilla.

La roda de premsa es farà aquest dijous, dia 12 de febrer, a les 11.30 h, davant les portes de l’empresa, que està ubicada al municipi de Santa Oliva (c. de l’Alt Penedès núm. 5, del polígon industrial Molí d’en Serra), amb les intervencions del president del Comitè d’Empresa, Xavier Vives, i del secretari general del Sindicat Intercomarcal Minerometal•lúrgic de CCOO de Tarragona, José A. Hernández.

Els treballadors estaran concentrats a l’entrada de la fàbrica a partir de les 11 h i, un cop finalitzada la roda de premsa, iniciaran una marxa de protesta fins a una masia propera que és propietat de l’empresari d’EMS i part del patrimoni que ha fet gràcies a l’esforç dels treballadors i treballadores. Aquesta serà la primera de les mobilitzacions que preparen, que inclouen concentracions davant les botigues del grup INDITEX.