« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Roda de premsa de la comunitat educativa

La comunitat educativa de catalunya es manifestarà contra les retallades el dissabte 21 d’abril

La comunitat educativa de Catalunya convoca una roda de premsa, el dijous 19 d’abril, a les 11.30h, a la seu de FAPAC (c/Cartagena, 245, àtic 2ª, de Barcelona), per presentar la convocatòria de manifestació: “Per l’Educació Pública de Catalunya, cap retallada”

La manifestació està convocada per aquest dissabte 21 d’abril, a les 17.00h, a Barcelona. Començarà a Plaça Urquinaona i acabarà a Plaça Sant Jaume.

Els convocants de la marxa són:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 d’abril de 2012