« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Roda de premsa de la comissió d’entitats pel manifest per un servei ferroviari de qualitat

Comunicat de Premsa de la Comissió d’entitats, sindicats i representants veïnals que donen suport al Manifest per un servei ferroviari de qualitat. Els trens de la majoria, rodalies i regionals sobre la trobada amb els representants de les forces polítiques amb representació al Parlament de Catalunya.

Demà dia 24 de gener a les 11 hores els sindicats, organitzacions de consumidors i representants veïnals de Catalunya i Barcelona mantindran una reunió de treball amb les totes les forces polítiques amb representació al Parlament de Catalunya per exposar el contingut del Manifest per un servei ferroviari de qualitat. Els trens de la majoria, rodalies i regionals i les mesures de compensació presentades al Govern de la Generalitat de Catalunya i l’operadora ferroviària Renfe, pel caos ferroviari de rodalies i regionals derivat de l’arribada de l’AVE a Barcelona i de la no inversió en la xarxa de trens convencionals Rodalies i Regionals.

L’objectiu de la trobada és explicar el treball desenvolupat aquests mesos pels membres que integren la Comissió i els seus resultats, alhora que es demanarà a les formacions polítiques que facin seu el contingut de les propostes del manifest. En aquest sentit pensem que l’arribada de l’AVE pot ser una bona notícia per a alguns però, a hores d’ara, les rodalies -els trens de la majoria- encara estan pendents de projectes de millora i ampliació de la xarxa, el que vol dir que les rodalies i els regionals no tenen futur, ja que no tenen calendari, ni accions a fer, ni a curt ni a mig ni a llarg termini.

Després de la reunió amb les forces polítiques, al voltant de les 13 hores, davant de la porta del Parlament de Catalunya, està prevista una trobada amb els mitjans de comunicació per a informar del contingut de la reunió i dels compromisos acordats.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 23 de gener de 2008