« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Roda de premsa de CCOO i UGT per denunciar els acomiadaments selectius a Seat

CCOO I UGT DE CATALUNYA DENUNCIEN ELS ACOMIADAMENTS SELECTIUS A SEAT

La direcció de l’empresa ha prohibit avui l’accés dels representants dels treballadors a l’edifici mentre es comunicaven els acomiadaments

CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya oferiran demà dimarts, 19 de gener, una roda de premsa sobre l’acomiadament de 300 comandaments intermitjos i directius, anunciats per la direcció de Seat.

A la roda de premsa intervindran:
  • Javier Pacheco, secretari general de la Federació d’Indústria de CCOO de Catalunya.
  • David Matellán, secretari general de la Secció Sindical Intercentres de CCOO a Seat.
  • Isabel Martínez, secretària general de la Federació del Metall, Construcció i Afins de la UGT de Catalunya.
  • Matías Carnero, president del Comitè Intercentres de Seat.

Avui els dos sindicats han sol•licitat a la Inspecció de Treball que intervingui amb caràcter d’urgència perquè la direcció de Seat ha comunicat l’acomiadament a un nombre important de treballadors i treballadores mitjançant una carta individualitzada, i ha prohibit als sindicats l’accés a l’edifici corporatiu per evitar que els treballadors en qüestió poguessin estar acompanyats per un representant sindical. A més, els acomiadaments s’han produït sense cap comunicació prèvia al comitè d’empresa.