« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Roda de premsa – Correus

LA MAJORIA SINDICAL DE CORREUS EXPLICA ELS ARGUMENTS DE LA CONVOCATÒRIA DE LA PROTESTA A TARRAGONA CONTRA L’APAGADA POSTAL

La majoria sindical de Correus (CCOO, CSI•F, Sindicat Lliure, CGT, ESK i Intersindical Valenciana), amb el 75% de la representació, faran una manifestació el dia 13 d’abril, des del carrer Eivissa, on està ubicada la carteria de Tarragona, per dir no a les retallades per reivindicar un pla de viabilitat econòmica que inclogui regulació i finançament per evitar l’apagada postal que està patint Correus amb una retallada en el finançament proper al 50% a nivell estatal i una reducció de contractació de més de 5.000 llocs de treball, que posa en risc la prestació d’un servei públic essencial per a la ciutadania com és el de Correus.

Amb la finalitat d’explicar la greu situació del servei postal i d’informar sobre les mobilitzacions i els diferents actes de protesta previstos a Tarragona, la majoria sindical amb representació a Tarragona convoca el dilluns 12 de febrer una roda de premsa a les 11 hores a la sala 21 de la seu de CCOO de Tarragona.