« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Roda de premsa conjunta sobre conflictivitat a les empreses i de les properes mobilitzacions

Joan Carles Gallego i Josep M. Àlvarez informen de la situació de conflictivitat a les empreses i de les properes mobilitzacions

El secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego i el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, informen el dijous 13 de juny, a les 11’30 hores, en roda de premsa, de la situació de conflictivitat a les empreses catalanes i de les properes mobilitzacions previstes.

Entre d’altres, informen de les manifestacions convocades el proper diumenge, 16 de juny, sota el lema “Per una Europa social i democràtica, per uns pressupostos al servei de les persones” i en el marc de la setmana de mobilitzacions convocada per la Confederació Europea de Sindicats (CES).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de juny de 2013