« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Roda de premsa conjunta del Primer de Maig

Sota el lema “Treball, drets, dignitat (S’ho volen carregar tot)”

Els secretaris generals de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, i d’UGT de Catalunya, Josep Maria Àlvarez, ofereixen el dimarts 24 d’abril una roda de premsa per explicar les principals reivindicacions d’ambdós sindicats en la celebració del Primer de Maig, recollides en el lema “Treball, drets, dignitat (S’ho volen carregar tot)” i que donen continuïtat a les mobilitzacions realitzades durant els darrers mesos contra les retallades laborals i socials, i que van tenir el seu punt àlgid en la vaga general del passat 29 de març. En aquest sentit, Gallego i Àlvarez expliquen també les mobilitzacions previstes pel proper diumenge 29 d’abril arreu de Catalunya contra les retallades socials, especialment en educació i sanitat.

La roda de premsa té lloc a les 11.30h a la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, 5a planta) de Barcelona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 23 d’abril de 2012