« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Roda de premsa CCOO, Confavc i SOS Racisme presentació manifest

Denunciaran en roda de premsa la retallada dels drets dels treballadors/es immigrants en el context de crisi

LA CONFAVC, SOS RACISME I CCOO PRESENTEN UN MANIFEST PER LA CONVIVÈNCIA I LA COHESIÓ SOCIAL

Aquestes entitats demanen la mobilització de la societat catalana per tal de consolidar la tradició de Catalunya oberta, solidària i inclusiva, així com per denunciar algunes polítiques públiques i discursos que retallen drets fonamentals i posen en perill la convivència.

La Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC), SOS Racisme i CCOO de Catalunya presentaran demà dimecres, 3 de juny, davant de l’opinió pública un manifest "Per la convivència i la cohesió social", on denuncien el perill que, en un moment de crisi, puguin ressorgir manifestacions racistes i xenòfobes, fomentades per un discurs polític que culpabilitza i dóna una visió utilitària de la immigració. El manifest també denuncia la retallada de drets humans que s’està donant en algunes polítiques públiques justificades a partir de falses "necessitats conjunturals de la crisi econòmica".

La roda de premsa tindrà lloc a la seu de la Confavc (c. Doctor Aiguader, 18, Barcelona) a partir de les 11.30 h, i hi intervindran el secretari de la CONFAVC, Julio Molina, el secretari d’Immigració de CCOO de Catalunya, Ghassan Saliba, i la portaveu de SOS Racisme de Catalunya, Begoña Sánchez.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 2 de juny de 2009