• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Roda de premsa amb Josep M. Àlvarez i Joan Carles Gallego

Els secretaris generals de la UGT i de CCOO de Catalunya, Josep M. Àlvarez i Joan Carles Gallego, oferiran el proper dilluns, 20 de setembre, a les 10 hores, una roda de premsa a Granollers per valorar els preparatius de la vaga general del 29-S al Vallès Oriental. Estaran acompanyats pel secretari comarcal de la UGT del Vallès Oriental, Òscar Riu, i el secretari general de CCOO del Vallès Oriental – Maresme, Ovidi Huertas.

La roda de premsa tindrà lloc després d’una reunió de treball d’Àlvarez i Gallego amb les direccions dels sindicats a la comarca. Més tard, a les 11 hores, tots quatre participaran en una assemblea sobre la reforma laboral i la vaga general amb els treballadors de l’empresa de components d’automoció Magnetti Marelli, situada a Llinars del Vallès.