« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Roda de premsa

La Federació d’Ensenyament de CCOO de Tarragona presenta demà a Tarragona el programa electoral per a les eleccions sindicals per a la Junta de Personal Docent no universitari, amb la presència de la secretària general de la Federació d’Ensenyament de Catalunya, Montserrat Ros. Per aquest motiu, us convoquem a una roda de premsa en què, a banda del programa electoral, Montserrat Ros presentarà l’estat actual de l’educació amb el canvi de conseller i les demandes que des de Tarragona fa la Federació d’Ensenyament de CCOO, que anirà a càrrec de la secretària general de la Federació d’Ensenyament de CCOO de Tarragona, Montse Margalef.

D’altra banda, també es presentarà l’exposició “La incertesa d’educar”, feta per la mateixa federació, en què s’exposen els reptes professionals socials i tècnics que, en l’actualitat i el futur pròxim, condicionaran el món de l’educació i dels que hi treballen.