• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Reunió de pares i mares de CCOO per a les AMPA

L’actuació de CCOO, com a sindicat sociopolític, no es limita a la lluita per unes condiciones de treball a l’empresa, sinó que també pretén aconseguir una millor qualitat de vida per a totes les persones treballadores, i això es pot aconseguir des de l’acció sindical al territori. Aconseguir millores en sanitat, transport, serveis socials o educació és, doncs, també un objectiu de CCOO.

Per això fem una crida a participar en les associacions de mares i pares d’alumnes (AMPA) dels centres educatius, col•laborant amb el conjunt dels professionals de l’educació. I convoquem una reunió informativa per a totes les persones que esteu interessades, per posar en comú experiències i analitzar les possibilitats de participació que hi tenim.

La reunió serà el 17 de novembre, a les 5 de la tarda, a la sala 11 de la primera planta de Via Laietana, 16, de Barcelona.

Si algú hi està interessat i no pot assistir a la reunió pot enviar un missatge a [email protected]