« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Reunió de la Plataforma Prou Retallades! per preparar les mobilitzacions de novembre

A les 11.15h es poden gravar imatges de la reunió, i a les 11.30h s’ofereix una roda de premsa

La Plataforma Prou Retallades! celebra el dijous 18 d’octubre, una reunió per preparar les properes protestes, en un marc de mobilitzacions europees, contra les agressions i les retallades de drets socials i laborals del Govern de la Generalitat i del Govern de l’Estat, i marcades per les institucions europees.

La reunió té lloc a partir de les 10 hores a la seu de la UGT de Catalunya i hi participen el secretaris generals de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, i UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, i representants de la Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC), la Federació d’Associacions Veïnals de Barcelona (FAVB), la Federació d’Associacions de Pares d’Alumnes d’Ensenyament Secundari de Catalunya (FAPAES), la Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FAPAC), l’Associació de Joves Estudiants de Catalunya (AJEC), l’Associació d’Estudiants Progressistes (AEP), el Consell Nacional de la Joventut de Catalunya (CNJC), DEMPEUS per la Salut Pública, el Centre d’Anàlisi i Programes Sanitaris (CAPS), el Moviment Laic i Progressista (MLP), el Col·lectiu Inflexió i la Coordinadora Nacional de Jubilats i Pensionistes de Catalunya.

A les 11.15 hores, els mitjans gràfics poden prendre imatges de la reunió. Quan acabi la trobada, cap a les 11.30 hores, Joan Carles Gallego, Josep M. Àlvarez i un representant de la Plataforma Prou Retallades! ofereixen una roda de premsa.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 d’octubre de 2012