• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Reunió de la comissió negociadora del Conveni del metall de Tarragona per signar el conveni

Aquest dimarts, 19 de juliol, està prevista la signatura del Conveni del metall de la província de Tarragona per al període 2016-2017, en els termes del principi d’acord assolit el passat 16 de juny per CCOO d’Indústria, l’MCA-UGT de Catalunya i la patronal APEMTA. L’acte de signatura es farà a les 16.30 h, a la seu dels Serveis Territorials d’Empresa i Coneixement de Tarragona (c. de Joan Baptista Plana, 29).

Un cop finalitzada la signatura, el secretari d’Acció Sindical de CCOO d’Indústria de Catalunya, José Antonio Hernández, estarà en disposició d’atendre als mitjans de comunicació, a la mateixa seu dels Serveis territorials.