« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Repartiment de pa i xoriço contra les retallades i per la vaga general del 14-N

CCOO i UGT del Vallès Oriental-Maresme repartiran pa amb xoriço per protestar contra les retallades i sensibilitzar de cara a la vaga general del 14-N

El dilluns 29 de setembre, a les 18’00h hores, UGT i CCOO Vallès Oriental, han decidit fer aquest acte reivindicatiu per mostrar l’enuig dels treballadors i treballadores amb la gestió dels governs que ens ha portat a aquesta crisi econòmica.

En concret, la protesta es fa a les portes de la seu del Partit Popular (PP) de Granollers (plaça de les Olles) i pretén sensibilitzar a la ciutadania de cara a la convocatòria de vaga general del proper 14-N.

A Espanya les polítiques d’ajust practicades pels successius governs estan sumint al país en una situació alarmant. La situació s’ha vist agreujada des de l’arribada del PP al poder. El nou govern ha vingut aplicant unes polítiques que tenen dues característiques fonamentals: són profundament antieconòmiques i antisocials i s’han adoptat malgrat que no figuraven al programa electoral d’aquest partit, amb el que s’està cometent un flagrant frau democràtic; a més, han estat ocultades, quan no negades, a la ciutadania, fins al mateix moment de la seva aprovació.

Amb aquest acte volem denunciar l’actitud del Govern del PP ja que dóna milers de milions d’euros als que ens han portat a aquesta crisi econòmica i retalla drets laborals i socials a la resta de la ciutadania.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 26 d’octubre de 2012