« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Recollida de signatures a tot Catalunya en suport a la ILP de les hipoteques

CCOO recollirà signatures en suport de la ILP de les hipoteques a diferents ciutats de Catalunya el proper dissabte 7 de juliol
A la Plaça de Catalunya de Barcelona hi serà present el secretari general, Joan Carles Gallego

CCOO de Catalunya estarà present el proper dissabte 7 de juliol a diferents ciutats catalanes per recollir signatures en suport a la Iniciativa Legislativa Popular (ILP) per a la regulació de la dació en pagament, la paralització dels desnonaments i el lloguer social.

La recollida de signatures iniciada el 23 d’abril, diada de Sant Jordi, de la que CCOO és entitat promotora, s’està realitzant amb una acollida molt favorable per part de la ciutadania. Els sindicalistes de CCOO s’han mobilitzat per recollir més de 90.000 signatures a Catalunya contribuint a les 500.000 signatures necessàries per presentar la Iniciativa Legislativa Popular al Parlament espanyol.

El desplegament d’aquest cap de setmana es farà a diversos indrets del territori com la Plaça de Catalunya de Barcelona, on es comptarà amb la presència del seu secretari general, Joan Carles Gallego. També es recolliran signatures al Passeig Marítim de Gavà, a Granollers davant de la Fonda Europa, a la Rambla de Mataró, a la Rambla Principal de Vilanova i la Geltrú, a Vilafranca del Penedès, i al mercat dels dissabtes de Vic.

CCOO s’ha compromès solidàriament amb les més de 65.000 famílies catalanes desnonades per execució hipotecària i les més de 350.000 afectades arreu de l’Estat. La finalitat dels promotors de la ILP és aconseguir el màxim nombre possible de suports a aquesta Iniciativa Legislativa Popular per forçar que es debati la proposta de dació en pagament al Parlament espanyol.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 de juliol de 2012