« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Recollida de signatures

Els dies 19, 20 i 21 de gener , en horari de matí ( de 9’30h. fins les 13’30h.), la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya realitzarà una recollida de signatures al vestíbul del nostre sindicat.
L’objectiu és remetre al Ministre d’Energia, Sr. JM. Soria, les nostres reivindicacions per eradicar la Pobresa Energêtica de la nostra societat.

L’energia és un bé comú essencial, indispensable en totes les activitats quotidianes, que en el cas de la que es consumeix en els habitatges ( electricitat i gas fonamentalment), permeten a cada persona tenir una vida digna. La impossibilitat de fer front al pagament d’aquests subministraments és el que s’anomena pobresa energètica, que mata física i socialment, provocant l’exclusió social.
Cada vegada hi ha més persones afectades per aquesta pobresa energètica, que implica passar fred a l’hivern i calor a l’estiu, a més de no disposar de suficient aigua calenta o il.luminació en els habitatges. Aquestes situacions, que s’han vist agreujades pels efectes de la crisi, afecten al nostre país a més de quatre milions de persones.

Dès de CCOO Pensionistes, exigim al govern que garanteixi l’accés de tota la població a un subministrament bàsic d’electricitat i gas. A més de posar fi als talls de subministrament per impagament en el cas de manca de recursos, involucrant les empreses subministradores en aquestes accions.