« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Recepció al Parlament dels representants de la ‘Marxa de la Cultura per la Pau 2004’

El dimecres 21 de juliol, al Parlament de Catalunya, el seu President, Ernest Benach, rep els representants de les organitzacions convocants de la “Marxa per la Cultura de la Pau 2004”, entre les quals hi ha CCOO de Catalunya. Aquesta marxa, iniciada el passat 9 de juliol des de Figueres (columna Nord), Vinaròs (Pais Valencià-columna Sud) i Fraga (Aragó-columna Ponent) i finalitzada a Barcelona el passat dia 18 de juliol, és continuació de la iniciativa que l¿any passat va recórrer Catalunya de Sud a Nord fins arribar a Figueres, i que es va concretar en la petició d¿una llei catalana i en la transformació del castell de Figueres en monument a la pau.

El objectius de la marxa, a la qual CCOO de Catalunya -a través de la Fundació Pau i Solidaritat-, ha donat suport, han estat:

-Prevenir les causes dels conflictes armats.
-Foment de la cultura de la pau.
-Compromís de les persones per assolir un món en pau.
-Compromís de les administracions per construir un món en pau i sense violència.

A la recepció es lliuraran les 6.000 signatures recollides en favor de la pau, així com el Manifest de la marxa, i es demanarà el desenvolupament efectiu de la Llei de foment per la pau. Després de la reunió amb el President del Parlament, que començarà a les 12¿30h., tindrà lloc, previsiblement cap a les 13¿30h., una valoració amb declaracions per part dels convocants (Jordi Ribó per part de CCOO de Catalunya).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 de juliol de 2004