« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Què és Acció Jove i Comissions Obreres

Fa uns mesos es va crear al Baix Llobregat un grup de joves sindicalistes, des de treballadors i delegats fins a estudiants i joves en atur, amb la intenció de combatre plegats la precarietat que patim pel fet de ser joves. Representem el 43% d’atur, el 70% dels nostres contractes son temporals i cada cop resulta més difícil emancipar-se i tenir un futur digne.

Creiem en els valors del sindicat, creiem en les Comissions Obreres com a sindicat de classe que millor representa els interessos dels treballadors i treballadores. Sabem, però, que no tots els joves treballadors saben què és el sindicat i què vol dir ser sindicalista.

Per aquest motiu neix Acció Jove -Baix Llobregat, per fer arribar els valors del sindicat a tots els joves treballadors, per fer entendre que cal organitzar-nos per defensar els nostres drets, per garantir la igualtat de condicions entre treballadors i treballadores, siguin de l’edat, sexe o origen que siguin.

Necessitem sumar idees, sumar esforços. Ara més que mai hem de fer pinya i sentir-nos orgullosos i orgulloses de ser treballadors i de ser representants dels treballadors a moltes empreses.

Us convidem, així doncs, el proper divendres dia 8 a les 18.30h a un acte informal a la seu de Comissions Obreres de la comarca (Carretera d’Esplugues 68, Cornellà de Llobregat).

Intervindrà, en primer lloc, el Secretari General de CCOO de la comarca, en Toni Mora, per explicar què és CCOO i com s’organitza, i en segon lloc en Josep Maria Romero, Secretari de Formació Sindical i Cultura de CCOO de Catalunya, que ens parlarà dels valors i principis del sindicat. Tots dos ponents varen formar part del primer grup de sindicalistes joves que va néixer a Comissions Obreres de Catalunya, el primer grup d’Acció Jove.