« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Protestes ciutadanes contra el mercat elèctric

CCOO se suma a les protestes ciutadanes contra el mercat elèctric

CCOO de Catalunya s’adhereix a la iniciativa de les associacions de veïns catalanes, que es concentraran el 27 de gener davant d’Endesa, sumant-se a les protestes simultànies convocades a tot l’Estat contra el mercat elèctric.

La Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC) ha convocat als i les dirigents veïnals aquest 27 de gener, a les 11 hores, davant la seu d’Endesa (Paral·lel, 51), per seguir la campanya de denúncia contra la gestió del mercat elèctric, que en dos anys i mig ha permès un increment del rebut de la llum en un 31%.

D’aquesta manera la CONFAVC es sumarà als actes de protesta simultània que es faran etre les 11 i les 12 hores d’aquell mateix dia a diferents punts de l’Estat.

Aquestes accions, que es convoquen sota el lema “Hágase la luz: con las asociaciones vecinales ponte en alta tensión”, son generades pel rebuig de la situació actual del mercat elèctric, i de l’alça de la factura de la llum d’una mitjana del 9,8% a partir del passat 1 de gener. També de la reinvindicació del paper d’interlocució que han de tenir les entitats veïnals amb el Ministeri en representació de la ciutadania.

Si voleu llegir el comunicat complert de la CONFAVC cliqueu aquí.