« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Protesta contra el tancament de les residències de temps lliure de la Generalitat

CCOO denuncia que la Generalitat vol tancar les seves residències de temps lliure, entre elles la de Llançà

Els treballadors i treballadores es concentraran aquest dilluns en senyal de protesta

Les residències de Temps Lliure de la Generalitat estan destinades a procurar al conjunt dels treballadors i treballadores, i a les seves famílies, la possibilitat de gaudir d’un període de vacances i lleure amb unes contraprestacions inferiors als preus de mercat.

Ara el Govern de la Generalitat, com està fent amb Salut, Educació i Benestar, vol retallar, millor dit tancar, les Residències de Temps Lliure que disposa a Llancà, Tarragona i Lès.

El tancament de la Residència de Llançà no només té conseqüències directes per la quaranta de treballadors i treballadores afectats, recol•locacions però també acomiadaments, sinó que afectarà directament al comerç i a l’activitat del poble de Llançà, on el turisme és una de les principals fonts d’ingressos.

La Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya no comparteix el desmantellament de cap servei públic, que entén són serveis essencials per a la ciutadania, i dóna suport a la concentració de protesta que la plantilla de la Residència de Temps Lliure de Llançà ha decidit convocar per al dilluns 7 de novembre, a partir de les 9 del matí davant el centre.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 4 de novembre de 2011