« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Projeccció del documental “Valeo no se cierra”

La lluita dels treballadors i treballadores de Valeo Clima contra la decisió de l’empresa de tancar la planta de Martorelles i traslladar l’activitat productiva a Saragossa ha quedat immortalitzada en un documental que porta per títol Valeo no se cierra. Des que la plantilla va començar la seva vaga indefinida, el passat 29 de juliol, les càmeres els han acompanyat tant al campament de la “Gàlia” com en les diferents mobilitzacions que han dut a terme els treballadors i treballadores. Es tracta d’una producció de Yakima Films, amb guió, producció i direcció de Miguel Puertas.

Aquest documental ha comptat amb la inestimable participació dels treballadors i treballadores de Valeo; dels secretaris generals de CCOO d’Indústria, Javier Pacheco, de CCOO del Vallès Oriental – Maresme – Osona, Gonzalo Plata, i de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego; i dels diferents representants polítics que s’han acostat al campament de Valeo a donar el seu suport a la plantilla.