« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Primeres Jornades de joves migrats

La plataforma Actua organitza les primeres Jornades de joves migrats
Acció Jove ¿ Joves de CCOO de Catalunya, hi participa

El dissabte 19 d’abril, a les 16h i al Centre Cívic Convent de Sant Agustí (C/ Comerç, 36), té lloc una trobada reivindicativa sobre joves, immigració i treball, organitzada per la plataforma Actua.

Les primeres Jornades de joves migrats neixen de la necessitat d’establir una xarxa entre la gent jove autòctona i els joves migrats i la percepció de que, malgrat l’origen, les problemàtiques d’uns i altres són les mateixes: temporalitat, salaris baixos, sinistralitat laboral… Aquestes jornades es converteixen, doncs, en un espai de reflexió que busca aconseguir un espai unitari de reivindicació i proposta.

Els objectius de les jornades passen per generar un marc de trobada entre aquests joves per a compartir realitats, crear una xarxa estable entre les organitzacions de migrats i la plataforma Actua i elaborar un decàleg d’accions per a millorar les condicions de vida del jovent.

La plataforma Actua està formada per onze entitats socials, culturals, polítiques i sindicals i té com a objectiu rejovenir el Primer de Maig.

Programa:

16.00h: Benvinguda