« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Primer seminari confederal “La gestió energètica a Catalunya”

El proper 5 de juny es celebra el Dia Mundial del Medi Ambient. El Departament de Medi Ambient de Comissions Obreres de Catalunya aprofita aquesta data per a organitzar un seminari confederal. L’any passat la temàtica sobre la que va girar la jornada va ser l’aigua, pel moment delicat en que ens trobàvem, amb quasi tres anys de sequera. Aquest 2009, la jornada la dediquem a la gestió de l’energia al nostre país; amb el canvi climàtic i les emissions de gasos d’efecte hivernacle com a teló de fons.

La jornada començarà amb la salutació del nostre secretari general, Joan Carles Gallego, a les 09:15 del matí. Seguidament comencarà la primera de les dues taules rodones: Situació actual de la gestió energètica, en la que intervendran Encarna Baras, Directora de l’Institut Català de l’Energia (Departament d’Economia i Finances de la Generalitat de Catalunya); Juan Jesús Bermúdez, Secretari de Medi Ambient de CCOO Canarias; i Frederic Ximeno, Director general de Polítiques Ambientals i Sostenibilitat (Departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat de Catalunya). La taula serà conduïda i moderada per José Manuel Jurado, Responsable de Medi Ambient de CCOO de Catalunya.

En la segona taula, conduïda i moderada per Carles Brotons, Responsable del sector elèctric de la Federació d’Indústria de CCOO de Catalunya, intervindran Salvador Clarós, Tècnic del Departament de Medi Ambient de CCOO de Catalunya; Òscar Rubio, membre del comitè d’empresa d’Ecotècnia; i LLorenç Serrano, Secretari confederal de Medi Ambient de C.S. CCOO.

Aurora Huerga, Secretària de Desenvolupament Territorial de CCOO de Catalunya, farà les conclusions i tancament d’aquest primer seminari confederal.

Podeu descarregar-vos el programa complet clicant aquí.