« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Presentació pública del Seminari Salvador Seguí

Amb motiu de la commemoració del 95è aniversari de l’assassinat de Salvador Seguí, el Noi del Sucre, la Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya ha organitzat la presentació pública del Seminari Salvador Seguí, que tindrà lloc el dimarts 15 de maig a les 18.00 hores a la sala 42 de la seu del sindicat a Barcelona Via Laietana, 16).

Conferència:
“Salvador Seguí i el desenvolupament del sindicalisme de classe a Catalunya”, a càrrec de Juan Cristóbal Marinello, investigador postdoctoral de l’lnstitut d’Història Contemporània de la Universidade Nova de Lisboa.

Presentació del document:
“Una proposta per a la democràcia, la convivència i la cohesió social”, a carrec d’Alfons Labrador, coordinador del Seminari Salvador Seguí i president de la Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya.

Cloenda:
Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Presenta:
Dolors Llobet, secretaria d’Afiliació, Estudis i Coordinació dels Órgans de Direcció de CCOO de Catalunya.

Feu clic per veure el cartell de la presentació pública del Seminari Salvador Seguí