• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Presentació guia per a la contractació de persones amb discapacitat

L¿objectiu de la presentació de la Guia és donar a conèixer al conjunt de l¿actiu sindical una eina eficaç per fomentar la presència de persones amb discapacitat a les plantilles de les empreses.

Aquesta Guia és un dels treballs realitzats pel programa Equal ¿Passarel¿les cap a l¿Ocupació¿, amb una important participació de CCOO.

10.30 h

Presentació de l¿acte. Aureli Barrera, secretari de Política Social i Habitatge de CCOO del Barcelonès.

10.45 h

Projecte Equal de Barcelona 2002-2004 ¿Passarel¿les cap a l¿Ocupació¿. Vicenç Tarrats, secretari d¿Acció Territorial i Política Internacional de CCOO del Barcelonès.

11.15 h

Presentació de la guia i utilitats sindicals. Cristina Faciaben, responsable de política social de la CONC.

12.00 h

Debat.

12.45 h

Cloenda. Àngel Crespo, secretari general de CCOO del Barcelonès.

Es distribuiran guies a les persones assistents.

Podeu veure el programa en format PDF.