« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Presentació del programa Reinicia’t. Torna a Emprendre

El proper dimarts, 24 de maig, tindrà lloc a la diputació de Lleida la presentació del projecte “Reinicia’t. Torna a emprendre”. Aquest projecte té com objectiu principal crear i aplicar la metodologia i les eines d’atenció a les persones emprenedores i empresàries que hagin viscut una experiència empresarial o professional fallida. Des de la patronal CECOT, la Fundació PIMEC Acció Social, la Confederació de Treballadors Autònoms de Catalunya i la Federació Sindical de Treballadors Autònoms Dependents de CCOO volem ajudar aquest col•lectiu a acceptar la nova situació en la qual es troben i donar-los el suport i els recursos necessaris per tornar a emprendre o bé afavorir la seva reinserció en el món del treball.

En la presentació del projecte, hi intervindrà, entre d’altres, Josep Maria Baiget, secretari general de CCOO de les Terres de Lleida. Si voleu més informació de la presentació, feu clic aquí.

Dia: 24 de maig de 2011
Hora: 10.00 h
Lloc: Diputació de Lleida (carrer del Carme 26 de Lleida)