• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Presentació del manifest ‘PROU RETALLADES!’ i de la mobilització del 14-M

El divendres 15 d’abril es presenta en roda de premsa el manifest “Prou retallades!”, signat per una quinzena d’entitats socials del nostre país. En ell es rebutja el desmantellament dels serveis públics, es demana una sortida social a la crisi i es fa una crida a la ciutadania a participar en la manifestació que tindrà lloc a Barcelona el dia 14 de maig.

A la roda de premsa, que té lloc a les 11 hores a la seu de la CONFAVC, hi intervenen:
Julio Molina, de la Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC).
Àngels Martínez, de DEMPEUS per la salut pública.
Pere Farriol, de la Federació d’Associacions de Pares d’Alumnes d’Ensenyament Secundari de Catalunya (FAPAES).
Víctor Albert, del Consell Nacional de la Joventut de Catalunya (CNJC).

També assistiran a la presentació els secretaris generals de CCOO de Catalunya i la UGT, Joan Carles Gallego i Josep M. Àlvarez.

Les entitats signants del manifest són: AICEC-ADICAE, CAPS, Casals de Joves de Catalunya, CCOO de Catalunya, CNJC, CONFAVC, Coordinadora de Jubilats i Pensionistes de Catalunya, DEMPEUS, FAPAES, FAVB, FETS, L’OCUC, MLP, UCC i UGT de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 d’abril de 2011