• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Presentació del Manifest en defensa dels mitjans de comunicació social de Catalunya

Davant la greu situació per la qual travessa el sector periodístic i audiovisual, tant públic com privat, els col·legis de Periodistes i de l’Audiovisual de Catalunya, juntament amb els sindicats CCOO, UGT, UPIFC/Sindicat de la Imatge i el Sindicat de Periodistes de Catalunya, han decidit constituir la “Plataforma en defensa dels mitjans de comunicació social”, per a demanar a l’Administració mesures contra el tancament de mitjans públics i privats i els acomiadaments.

Aquesta Plataforma té previst fer públic un Manifest adreçat a la societat i les institucions catalanes el proper dimecres 21, a les 11.30h, a la seu del Col·legi de Periodistes de Catalunya (Rambla de Catalunya, 10 pral., Barcelona)