« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Presentació del llibre “Haissa. Història d’una tragèdia obrera en el tardofranquisme”

Presentació del llibre Haissa, Història d’una tragèdia obrera en el tardofranquisme, a càrrec del seu autor, Emili Ferrando Puig.

Emili Ferrando és professor i historiador i ens parlarà de com va investigar el que va succeir en aquesta fàbrica tèxtil badalonina el 17 de maig de 1974. A Haissa , on hi treballaven moltes dones joves, en pocs minuts un incendi va matar a cinc treballadores i un treballador. Va ser una tragèdia provocada per la falta de condicions de seguretat a la fàbrica que va ser ràpidament tapada i oblidada i que creiem que és de justícia recuperar.

D’altra banda, i amb l’ajuda de la Llibreria Pròleg, les dones de CCOO del Barcelonès muntarem una paradeta de llibres al vestíbul del Via Laietana, 16. Tots parlan de dones i tots tindran un 10% de descompte respecte al preu habitual. També regalarem poesia, els reculls dels guanyadors dels nostres premis Martí i Pol i José M. Valverde. A més, podreu trobar el llibre que haurem presentat, i al finalitzar l’acte l’autor us el podrà dedicar.

Us hi esperem a totes i a tots!!