« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Presentació del document ‘La Laïcitat: un model de convivència per a la societat catalana.’

Aquest és el document estratègic sobre la construcció de la laïcitat a Catalunya i és fruit del treball i consens de les 12 organitzacions que formem la Lliga per la Laïcitat. Són un conjunt de 64 reflexions i propostes per a l¿exercici de la laïcitat en l’àmbit europeu, estatal, català i municipal.

Aquesta és una iniciativa més de la Lliga per la Laïcitat que ja compta amb el suport de 6 ajuntaments, 39 organitzacions socials i més de 300 persones individuals adherides al Manifest inicial.

L¿acte de presentació tindrà lloc en el marc de les jornades per la Universitat
Progressista d¿Estiu de Catalunya (UPEC) que es realitzen al juliol al CCCB.
Les entitats promotores de la Lliga per la Laïcitat són Cooperacció, CCOO de Catalunya, UGT de Catalunya USTEC-STEs, Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya, Federació d¿Associacions de Mares i Pares d¿Alumnes de Catalunya ¿ FaPaC, Ateus de Catalunya, Gran Lògia de Catalunya i de Balears, Gran Orient de Catalunya, Fundació Francesc Ferrer i Guàrdia i el Moviment Laic i Progressista (Esplais Catalans, Associació de Casals i Grups de Joves de Catalunya, Fundació Terra, Cooperativa Entorn,
Escola Lliure El Sol, Fundació Ferrer i Guàrdia i Acció Escolta de Catalunya).

Per a més informació www.laic.org/lliga