• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Presentació del còmic “11-M. La novela gráfica”

La Secretaria de Formació Sindical i Cultura de CCOO de Catalunya us convida a la presentació del còmic 11-M, la novela gráfica, que tindrà lloc el proper dijous 25 de març, a les 18.30 h, a la sala d’actes de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, Barcelona).

En l’acte hi intervindran els autors de la publicació:

Pepe Gálvez, guionista
Antoni Guiral, guionista
Joan Mundet, dibuixant
Pilar Manjón, presidenta de l’Asociación 11-M Afectados del Terrorismo i autora del pròleg
Clara Drudis, de la Secretaria de Formació Sindical i Cultura, com a conductora de l’acte

En el marc d’aquesta activitat es podrà veure l’exposició 11-M. En esos trenes íbamos todos, al vestíbul de CCOO de Catalunya.

A través d’aquesta novel•la gràfica des de CCOO fem la nostra petita aportació a la reflexió sobre aquells fets execrables així com també un sincer homenatge a les víctimes i a les seves famílies. També volem col•laborar, així, amb l’objectiu de no oblidar la ignomínia i la mentida d’alguns, tot recordant que en aquells trens hi anàvem tots i totes.

Feu clic per veure la invitació.