« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Presentació del Club de Lectura COCOS al Aula Formació Joan N. Garcia-Nieto

CCOO Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf us convida a la presentació del Club de Lectura COCOS.

Un espai cultural de participació i lectura compartida de novel·la negra i literatura amb temàtica social, que formarà part de les activitats de l’Aula Garcia-Nieto, on convidarem autors i autores amb els que podrem compartir la seva mirada sobre una realitat massa condicionada per la pèrdua de projectes col.lectius, l’eixamplament de les desigualtats i la precarietat laboral, es converteix en precarietat vital.

El proper 16 de Novembre comptarem amb Luis Campo (biografia) amb el que comentarem la seva obra: “Barcelona zona cero”. Una interessant trama de corrupció urbanística que completa la trilogia de la investigadora Alexia Hurtado i on trobarem alguna referència al moviment obrer i a les CCOO del Baix Llobregat.

Per CCOO la cultura es una eina imprescindible de transformació social i una necessària aliada en construcció del relat de drets, solidaritat i fraternitat del nostre projecte sindical.

Cartell de l’acte